قابلیت تعریف قالب فاکتور برای مدیر مالی فراهم شد. مدیر مالی می تواند با استفاده از این قابلیت، سرویس های پر تکرار هر فاکتور را در یک قالب تعریف نموده و در اختیار کاربران قرار دهد. در صورتی که کاربران هنگام تعریف فاکتور جدید، قالب مد نظر خود را انتخاب نمایند، سامانه به صورت خودکار سرویس های قالب را به فاکتور اضافه خواهد کرد. این قابلیت در فاکتور هایی که به صورت مشابه بوده و در تعداد بالا صادر می شود باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد.
گزارش خلاصه وضعیت مالی پرونده به بخش عملیات اضافه شد.
داشبورد خلاصه وضعیت پرونده های شرکت به صفحه اصلی سامانه اضافه شد. به وسیله این داشبورد می توان تمامی پرونده های شرکت را به تفکیک مرحله و نوع حمل دسته بندی و مشاهده و خروجی اکسل دریافت کرد.
قابلیت دانلود کوتیشن ترکیبی به سامانه اضافه شد. در عملیات های چند مرحله ای (مثلا حمل و ترخیص) کاربر می تواند یک کوتیشن به صورت ترکیبی ایجاد و دانلود نموده و برای مشتری ارسال نماید