شرکت افق رویداد فناوری اطلاعات
  • خانه
  • محصولات
    • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر
      • مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر
      • حسابداری حمل و نقل بین المللی کسبر
      • پرتال مشتریان حمل و نقل بین المللی
      • مدیریت ارتباط با مشتریان حمل و نقل بین المللی کسبر
  • درخواست دمو
  • سفارش خرید
  • پایگاه دانش
  • اخبار
  • درخواست همکاری
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • خانه
  • محصولات
    • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر
      • مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر
      • حسابداری حمل و نقل بین المللی کسبر
      • پرتال مشتریان حمل و نقل بین المللی
      • مدیریت ارتباط با مشتریان حمل و نقل بین المللی کسبر
  • درخواست دمو
  • سفارش خرید
  • پایگاه دانش
  • اخبار
  • درخواست همکاری
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • سوالات متداول
  • شرایط و قوانین
  • درخواست دمو
  • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر
  • مشاهده دمو سامانه مدیریت حمل و نقل بین المللی
  • مشاهده دمو سامانه حسابداری
  • مشاهده دمو سامانه پرتال مشتریان
  • مشاهده دمو سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان
  • 1) معرفی محیط نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر
  • 2) کارتابل کاربران سامانه حمل و نقل بین المللی کسبر
  • 3) مدیریت مخاطبین و تماس ها
مدیریت مخاطبین در نرم افزار حمل و نقل

3) مدیریت مخاطبین و تماس ها

مدیر سامانه۱۴۰۳-۰۷-۰۹T۰۲:۳۸:۲۲+۰۰:۰۰
مدیر سامانه دسته‌بندی نشده, سامانه مدیریت حمل و نقل بین المللی

سامانه مدیریت عملیات حمل و نقل بین المللی کسبر، تمام تلاش خود را برای پوشش نیازمندی های یک شرکت حمل و نقل بین المللی انجام داده است. نرم افزار کسبر مجهز به یک دفتر تلفن قدرتمد می باشد که امکان ثبت و مدیریت تماس ها و ثبت یادآور روی آنها را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

مدیریت مخاطبین و تماس ها در نرم افزار کسبر

مدیریت مخاطبین و تماس ها

این قابلیت نرم افزار برای همه کاربران و از منوی Contact در دسترس است. یک شرکت حمل و نقل بین المللی، با استفاده از این قابلیت به هیچ ابزار جانبی برای مدیریت تماس ها و پیگیری های خود نخواهد داشت.

با توجه به شرایط کاری و سیاست های داخلی شرکت های حمل و نقل، هر کاربر در این نرم افزار، دارای دفتر تلفن اختصاصی خود می باشد و اطلاعات درج شده در آن برای سایر کاربران قابل مشاهده نخواهد بود.

برای افزودن یک مخاطب جدید در نرم افزار کسبر، روی دکمه ADD کلیک کرده و اطلاعات مربوطه را وارد می کند.

افزودن مخاطب جدید

در صفحه افزودن مخاطب جدید سامانه حمل و نقل  بین المللی کسبر، در ابتدا سطح دسترسی به این مخاطب مشخص می شود. سطح دسترسی می تواند Private به معنی خصوصی بوده یا به صورت Public به معنی عمومی باشد. مخاطب هایی که به صورت خصوصی در نرم افزار کسبر ثبت می شوند فقط برای ایجاد کننده آنها و مدیر شرکت، قابل مشاهده می باشند. برخی مخاطبین مانند کشتی رانی ها، کریرها یا لاین های هواپیمایی که اطلاعات تماس آنها ماهیت خصوصی ندارند، باید به صورت عمومی تعریف شوند. با عمومی شدن یک مخاطب، سایر اعضا شرکت حمل و نقل نیز می توانند آن را مشاهده نموده و به اطلاعات تماس دسترسی داشته باشند.

آیتم دوم در تعریف مخاطب، گروه مخاطب می باشد. مدیر سامانه می تواند برای شرکت خود، گروه های استاندارد مخاطبین را در بخش اطلاعات پایه ایجاد نموده و پس از آن سایر کاربران از این گروه ها استفاده نمایند.

آیتم های بعدی نام، عنوان، ایمیل و تلفن مخاطب می باشد.

پس از ورود اطلاعات کاربر می تواند دکمه Save برای ذخیره سریع یا Save And Edit برای ذخیره و ویرایش پیشرفته را انتخاب نماید.

 

ویرایش مخاطب

نرم افزار مدیریت عملیات حمل و نقل بین المللی کسبر، امکان ثبت و ویرایش موارد زیر را در بخش مخاطبین برای کاربران خود فراهم کرده است:

  • سطح دسترسی به مخاطب (خصوصی یا عمومی)
  • گروه مخاطب
  • نام انگلیسی
  • نام فارسی
  • عنوان شغلی مخاطب
  • ایمیل (برای هر مخاطب می توان به تعداد نا محدود ایمیل تعریف کرد.)
  • شماره تلفن (برای هر مخاطب می توان به تعداد نا محدود شماره تلفن تعریف کرد)
  • لینک وب سایت و شبکه های اجتماعی (به تعداد نا محدود)
  • آدرس (به تعداد نا محدود)
  • اطلاعات افزوده (هرگونه اطلاعات دیگری که شرکت لازم بداند. امکان دسته بندی این اطلاعات در بخش تعاریف و اطلاعات پایه، برای مدیر سامانه فراهم است)
 
در نرم افزار کسبر، برای ایمیل ها، امکان ثبت 3 نوع Master, CC, BCC فراهم شده است.
 
  • Master: آدرس ایمیل اصلی مخاطب
  • CC: آدرس ایمیل ثانویه می باشد و در صورتی که سامانه ایمیلی به این مخاطب ارسال کند، یک کپی از آن را به این ایمیل ارسال می نمایند. توجه داشته باشید که در این حالت، گیرنده اصلی ایمیل از ارسال پیام به نفر دوم مطلع می شود.
  • BCC: آدرس ایمیلی که در این حالت تعریف می شود همانند CC خواهد بود با این تفاوت که مخاطب اصلی از دریافت ایمیل توسط شخص ثالث بی خبر خواهد بود.

اشتراک گذاری پست

فیسبوک توییتر لینکدین گوگل پلاس ایمیل

نوشته‌های مرتبط

مفاهیم پایه در سامانه حمل و نقل بین المللی کسبر شهریور ۱۷, ۱۴۰۳

مفاهیم پایه در سامانه عملیاتی حمل و نقل بین المللی

ادامه مطلب
شهریور ۱۱, ۱۴۰۳

اهمیت استفاده از نرم افزار یکپارچه در صنعت حمل و نقل بین المللی

ادامه مطلب
شهریور ۱۱, ۱۴۰۳

تاثیر استفاده از موتور فرآیندی در کسب و کارها

ادامه مطلب
کارتابل کاربران سامانه کسبر شهریور ۲۴, ۱۴۰۱

2) کارتابل کاربران سامانه حمل و نقل بین المللی کسبر

ادامه مطلب
شهریور ۲۴, ۱۴۰۱

آموزش بخش To Do سامانه مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر

ادامه مطلب
شهریور ۱۶, ۱۴۰۱

1) معرفی محیط نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر

ادامه مطلب
  • 1) معرفی محیط نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر
  • 2) کارتابل کاربران سامانه حمل و نقل بین المللی کسبر
  • 3) مدیریت مخاطبین و تماس ها

اطلاعات تماس

  • دفتر غرب: تهران، بلوار آیت الله کاشانی، جنب پارک یاران، پلاک ۲۲۰، برج توپاز، طبقه ۹، واحد ۹۰۸
  • دفتر شرق: تهران، سبلان شمالی، محسن آزادی، کوچه خالقی، پلاک ۴، واحد ۴
  • تلفن: 02188398046
  • ایمیل: info@ofoghroydad.ir

دسته بندی ها

  • سوالات متداول
  • شرایط و قوانین
  • درخواست دمو
  • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر
  • مشاهده دمو سامانه مدیریت حمل و نقل بین المللی
  • مشاهده دمو سامانه حسابداری
  • مشاهده دمو سامانه پرتال مشتریان
  • مشاهده دمو سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان
کلیه حقوق برای شرکت افق رویداد فناوری اطلاعات محفوظ می‌باشد. © 2024