تاثیر استفاده از موتور فرآیندی در کسب و کارها
سامانه های فرآیند محور به شرکت ها کمک می کنند تا فرآیندهای کسب و کار خود را بهبود بخشند و از طریق اتوماسیون، بهینه سازی و کاهش هزینه های تولید، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، افزایش اثربخشی و کارایی کارکنان و تبلیغات مناسب با هدف فروش بیشتر، نتایج مثبتی را در فرایندهای سازمان خود مشاهده کنند.
مدیریت فرایند کسب و کار (BPM) یک روش است که از ابزارها و روشهای مختلف برای طراحی، مدلسازی، اجرا و بهبود فرایندهای کسب و کار و نظارت بر آنها استفاده میکند. فرایندهای کسبوکار رفتار افراد، سیستمها، اطلاعات و موارد دیگر را به شکلی هماهنگ میکند که خروجیهای کسب و کار در جهت استراتژی شرکت باشند.
براساس تحقیقات موسسه BPMInstitute.org، پیاده¬سازی یک برنامه¬ موفق BPM به شرکتها کمک میکند تا در موارد زیر به موفقیت دست پیدا کنند:
- تسریع زمان ورود به بازار
- بهبود هزینه، بهره وری و کیفیت
- بهبود سطح خدمات و رضایت مشتری
- ساده سازی فرآیندهای کسب و کاری
- مدیریت ریسک و تبعیت قانونی
- معرفی سریع تر طرح های ساختاری در فرآیندهای جدید
- کاهش هزینه ها و افزایش درآمد
سامانه کسبر با بهره گیری از موتور فرآیندی اختصاصی خود، گردش کارهای لازم برای یک شرکت حمل و نقل بین المللی از قبلی، گردش کار پرونده، گردش کار تایید بارنامه، گردش کار تایید فاکتور، گردش کار درخواست پرداخت هزینه و… افزایش سرعت و بهره وری، افزایش دقت، کنترل، نظارت مستمر و… را برای شما به ارمغان می آورد.
ماژول های چارت سازمانی، مدیریت کاربران، مدیریت دسترسی ها در کنار هسته فرآیندی این سامانه، امکان تعریف گردش کارهای جدید را فراهم نموده است.