سوالات متداول

منظور از سامانه یکپارچه چیست؟

سامانه های یکپارچه به چند سامانه مجزا گفته می شود که هرکدام به طور مشخص بخشی از فرآیند کسب و کار را پوشش می دهد و از طریق فناوری های ارتباطی تعریف شده با سایر سامانه ها اطلاعات خود را با دیگر سامانه ها به اشتراک می گذارد.

مزیت استفاده از سامانه های یکپارچه در کسب و کار من چه می باشد؟

استفاده از سامانه های یکپارچه علاوه بر اینکه باعث افزایش دقت و قدرت عمل بازوهای اجرایی شرکت می شود، مدیریت را در نظارت، رهگیری خطا و تصمیم گیری یاری می دهد.

منظور از سامانه فرآیند محور چیست؟

بر خلاف سامانه های غیر فرآیندی، سامانه های فرآیند محور خود را با ساختار سازمانی و قواعد داخلی شرکت شما تطابق می دهند. استفاده از این سامانه ها به شما کمک می کند نرم افزار خود را در سریع ترین زمان ممکن با تغییرات کسب و کاری خود منطبق نمایید.

آیا می توانم فقط یکی از محصولات راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر را تهیه کنم؟

بله، هرکدام از محصولات، به تنهایی کامل بوده و نیازمندی های موجود را در حوزه کاری خود پوشش می دهد. اما در صورت یکپارچه شدن با سایر محصولات، کیفیت، سرعت و دقت انجام کارها در شرکت چند برابر خواهد شد.

در قرارداد خرید محصولات کسبر چه چیزهایی دریافت خواهم کرد؟

شما در هنگام خرید هر کدام از سامانه ها، لایسنس استفاده از سامانه را به صورت مادام العمر دریافت خواهید کرد. در کنار آن، خدمات نصب و راه اندازی اولیه و آموزش کاربران به شما ارائه خواهد شد.

در صورتی که نیازمند ایجاد تغییرات در هر یک از سامانه های راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی باشم، شما چه کمکی به من خواهید کرد؟

با توجه به اینکه طراحی و توسعه و کد نویسی صفر تا صد محصولات توسط این شرکت انجام شده است، امکان ایجاد تغییرات در همه زمینه ها به طور کامل فراهم است. هزینه و زمان این تغییرات محاسبه و بر مبنای نرخ سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور محاسبه و اعلام خواهد شد. پس از حصول توافق، طراحی و توسعه صورت پذیرفته و نتیجه نهایی تحویل خواهد شد.

آیا سامانه های راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر، امکان اتصال به Api های بیرونی را دارند؟

بله. امکان اتصال و کار با Api های بیرونی به طور کامل فراهم است.

آیا سامانه های راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر، می توانند Api های مورد نیاز ما را در اختیارمان بگذارند؟

بله. امکان ارائه Api های مورد نیاز در سناریو های مختلف وجود دارد. این سامانه ها می توانند از این طریق با سایر سامانه های شما یکپارچه شوند.

آیا بستن قرارداد پشتیبانی اجباری می باشد؟

خیر. قرارداد پشتیبانی از نرم افزار یک قرارداد اختیاری است که شما با بستن آن خدمات، به روزرسانی سامانه، رفع ابهام کاربران، رفع خطاهای احتمالی سامانه و کاربران و ... را دریافت خواهید کرد.

پشتیبانی از سامانه ها به چه صورت است؟

پشتیبانی از سامانه ها در ساعات کاری و به صورت تلفنی یا از طریق سیستم تیکتینگ می باشد.

برای راه اندازی راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر به چه امکاناتی نیاز داریم؟

بسته به تعداد کاربران، برای راه اندازی این محصولات به یک سرور با قدرت پردازشی متوسط رو به پایین، نیاز خواهید داشت.

سرور از کجا تهیه خواهد شد؟

وظیفه و هزینه تهیه سرور، بر عهده مشتری می باشد و ما در نقش مشاور می توانیم در تهیه آن راهنمایی های لازم را به مشتری ارائه کنیم. این سرور ممکن از در محیط شرکت قرار داشته باشد یا در یکی از دیتا سنتر های داخلی یا خارجی.

روند بک آپ گیری از اطلاعات شرکت من چگونه خواهد بود؟

بک آپ اطلاعات به صورت خودکار، در پایان هر روز تهیه و در سرور ذخیره می شود. وظیفه نگهداری از بک آپ ها بر عهده شما می باشد. شرکت افق رویداد فناوری اطلاعات هیچگونه وظیفه ای در خصوص نگهداری بک آپ ها بر عهده ندارد.

آیا برای استفاده از راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر، ابزار خاصی باید روی کامپیوتر کاربران نصب شود؟

خیر. سامانه های راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر، همگی تحت وب می باشند و کاربر برای استفاده از آنها، تنها به یک مرورگر اینترنتی مانند کروم، نیاز دارد.

آیا سامانه های راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر، روی تلفن همراه نیز کار می کند؟

بله. تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی همگی امکان بهره بردای از این سامانه ها را دارند.

آیا می توانم استفاده از سامانه های راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر را به محیط شرکت محدود کنم؟

بله. بنا به سیاست شرکت، می توان دسترسی به این سامانه ها را در فقط شبکه داخلی، فقط داخل کشور یا اینترنت جهانی، تعیین کرد.