مدیریت ارتباط با مشتریان حمل و نقل بین المللی کسبر
بطور کلی CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری میباشد و هدفش این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواستهای آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.
ضمن اینکه CRM استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است. سی آر ام موفق، کسب و کار را از دید مشتری میبیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در نظر میگیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک میکند تا شکافها و فرصتهای موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیندهای موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.
آشنایی بیشتر با سامانه
سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان کسبر، با ارائه قابلیت های اختصاصی برای شرکت های حمل، به آنها برای ارائه خدمات با کیفیت تر و نگهداری مشتریان کمک می کند.
این سامانه با قابلیت یکپارچگی با سامانه های عملیاتی، مالی و پرتال مشتریان کسبر، تمامی اطلاعات مربوط به مشتری، پرونده حمل و اطلاعات مالی را جمع آوری و طی ضمن تحلیل این اطلاعات، خروجی های مورد نیاز مدیریت و واحد ارتباط با مشتریان را فراهم می کند. این سامانه با امکان نظرسنجی، فرآیند حمل و خدمات شرکت را ازدیدگاه مشتری می سنجد و در نهایت می تواند نقاط ضعف و قوت شرکت را تحلیل و ارزیابی نماید. این خروجی ها برای مدیران، امکان اتخاذ تصمیمات دقیق تر را فراهم می کند.
واحد ارتباط با مشتریان شرکت می تواند از طریق ابزار های تبلیغاتی این سامانه به صورت انبوه ایمیل یا پیام کوتاه به مجموعه مشتریان هدف خود ارسال نموده و بازخورد آن را در رشد درآمدی شرکت مشاهده نماید.
این سامانه بزودی راه اندازی خواهد شد…