پرتال مشتریان حمل و نقل بین المللی

این سامانه نقش پل ارتباطی شرکت حمل و نقل بین المللی با مشتریان اش می باشد و در واقع ویترین شرکت حمل و نقل بین المللی است. توسط این سامانه، مشتریان شما می توانند به صورت آنلاین کل فرآیند حمل خود را آغازو پیگیری نموده و به تاریخچه پرونده های خود دسترسی داشته باشند. دسترسی به این سامانه از طریق اینترنت برای مشتریان شما فراهم است و مشتریان می توانند تسویه حساب های مالی خود را از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی به صورت آنلاین، انجام دهند.

هدف این سامانه، الکترونیکی کردن کامل ارتباط با مشتری، بدون نیاز به تماس تلفنی، ارسال ایمیل و … می باشد. این سامانه می تواند تمامی مذاکرات و توافقات صورت گرفته را به صورت مستند نگهداری نماید و از پراکندگی اطلاعات روی پلتفورم های مختلف جلوگیری نماید.

آشنایی بیشتر با سامانه

یکپارچگی سامانه پرتال مشتریان کسبر با سامانه های دیگر این خانواده از جمله سامانه مدیریت عملیات حمل و سامانه مالی و… ضمن ایجاد شفافیت و وحدت رویه، منجر به افزایش سرعت و کیفیت فرآیند کارها شده و از بروز خطاهای انسانی پیشگیری می کند. نتیجه و برآیند همه این موارد منجر به افزایش کیفیت خدمات شرکت حمل شده و در نهایت رضایت و اعتماد مشتری را با خود به ارمغان خواهد آورد.

مشتریان شما، با ورود به وب سایت شرکت و کلیک روی گزینه ثبت نام می توانند وارد بخش پرتال مشتریان شده و درخواست حمل خود را ثبت نمایند. از طریق این سامانه، همکاران شما در شرکت، لیست استعلام های حمل را مشاهده نموده و اقدام به ارائه قیمت می کنند. پس از مشخص شدن قیمت، یک پیام کوتاه برای مشتری ارسال شده و مشتری از قیمت اعلامی آگاهی پیدا می کند.

در مرحله بعد، مشتری با ورود به سامانه و مشاهده قیمت، موافقت خود را با قیمت ارائه شده اعلام نموده و فرآیند حمل آغاز می شود. مشتری در همه مراحل می تواند از طریق این سامانه روند پیشرفت پرونده حمل خود را مشاهده و رصد نماید. همچنین می تواند از طریق این سامانه با کارمندان بخش های مختلف شرکت ارتباط برقرار نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت یا ارائه کند.

مشتریان از طریق این سامانه می توانند فاکتورها، اسناد حمل و سایر اسناد و اطلاعات را (که شرکت حمل برای وی به اشتراک گذاشته) مشاهده کند یا اسناد مورد نیاز شرکت را در سامانه بارگذاری کند.  مشتریان می توانند از طریق این سامانه اقدام به تسویه حساب فاکتورهای ریالی کرده و رسید تسویه دریافت کنند.

این سامانه بزودی راه اندازی خواهد شد…

خلاصه ای از امکانات سامانه

ثبت نام و اهراز هویت مشتریان

امکان مشاهده و پیگیری وضعیت پرونده حمل

امکان به اشتراک گذاری اسناد و مدارک به صورت دو طرفه

امکان مشاهده تاریخچه درخواست ها و پرونده های قدیمی

امکان ثبت استعلام قیمت برای مشتریان

امکان ارتباط با کارشناسان شرکت برای مشتری

ثبت نام و اهراز هویت مشتریان

امکان به اشتراک گذاری اسناد و مدارک به صورت دو طرفه

امکان ثبت استعلام قیمت برای مشتریان

امکان مشاهده تاریخچه درخواست ها و پرونده های قدیمی

امکان ارتباط با کارشناسان شرکت برای مشتری

امکان مشاهده و پیگیری وضعیت پرونده حمل