شرکت افق رویداد فناوری اطلاعات
  • خانه
  • محصولات
    • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر
      • مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر
      • حسابداری حمل و نقل بین المللی کسبر
      • پرتال مشتریان حمل و نقل بین المللی
      • مدیریت ارتباط با مشتریان حمل و نقل بین المللی کسبر
  • درخواست دمو
  • سفارش خرید
  • پایگاه دانش
  • اخبار
  • درخواست همکاری
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • خانه
  • محصولات
    • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر
      • مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر
      • حسابداری حمل و نقل بین المللی کسبر
      • پرتال مشتریان حمل و نقل بین المللی
      • مدیریت ارتباط با مشتریان حمل و نقل بین المللی کسبر
  • درخواست دمو
  • سفارش خرید
  • پایگاه دانش
  • اخبار
  • درخواست همکاری
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • سوالات متداول
  • شرایط و قوانین
  • درخواست دمو
  • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر
  • مشاهده دمو سامانه مدیریت حمل و نقل بین المللی
  • مشاهده دمو سامانه حسابداری
  • مشاهده دمو سامانه پرتال مشتریان
  • مشاهده دمو سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان
  • 1) معرفی محیط نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر
  • 2) کارتابل کاربران سامانه حمل و نقل بین المللی کسبر
  • 3) مدیریت مخاطبین و تماس ها
کارتابل کاربران سامانه کسبر

2) کارتابل کاربران سامانه حمل و نقل بین المللی کسبر

مدیر سامانه۱۴۰۳-۰۶-۲۵T۲۱:۱۹:۲۱+۰۰:۰۰
مدیر سامانه دسته‌بندی نشده, سامانه مدیریت حمل و نقل بین المللی

سامانه مدیریت عملیات حمل و نقل بین المللی کسبر، یک سامانه فرآیند محور می باشد. یعنی در این سامانه هر کاربر دارای یک کارتابل شخصی بوده و کارهای خود را در آن مشاهده می کند. مدیر شرکت حمل و نقل بین المللی یا مدیر سامانه، توانایی مشاهده کارتابل سایر کاربران را نیز دارد. همچنین با توجه به اینکه نرم افزار کسبر قابلیت تفویض کارتابل را در اختیار کاربران خود قرار داده است، هر شخص می تواند کارتابل خود را به مدت مشخصی، به شخص دیگری تفویض نماید. کاربر دریافت کننده تفویض این امکان را دارد که به کارتابل وی دسترسی داشته و کارهای او را انجام دهد. این موضوع در زمان های مرخصی یا غیبت پرسنل شرکت کاربرد دارد.

در حال حاضر فرآیند های زیر در سامانه کسبر پوشش داده شده است و کاربران کارهای اجرایی خود را ذیل این فرآیند ها در کارتابل خود مشاهده خواهند کرد:

  •  فرآیند حمل دریایی
  • فرآیند حمل زمینی
  • فرآیند حمل ریلی
  • فرآیند حمل هوایی
  • فرآیند ترخیص
  • فرآیند ترانزیت
  • فرآیند تعریف و تایید مشتری
  • فرآیند درخواست صدور فاکتور
  • فرآیند درخواست ابطال فاکتور
  • فرآیند ثبت هزینه های تنخواه گردانی
  • فرآیند درخواست پرداخت هزینه

کارتابل کاربران سامانه کسبر

کارتابل کاربران سامانه کسبر

بخش کارتابل کاربران نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر دارای امکانات زیر می باشد:

  • امکان دریافت خروجی اکسل از کارتابل
  • فیلتر کارها بر اساس نوع فرآیند آنها
  • قابلیت جستجو به ازای هر ستون
  • قابلیت حذف، جابه جایی یا تغییر عرض ستون ها
  • قبلیت بازنشانی تنظیمات ستون ها

کاربر پس از ورود به کارتابل می تواند تمام کارهایی که به وی ارجاع شده است را مشاهده نماید. با کلیک روی هر ردیف، صفحه مربوط به کار باز شده و قابلیت ها مربوط به آن مرحله از فرآیند در اختیار وی قرار می گیرد.

به عنوان مثال:

یک پرونده حمل هوایی به کاربر ارجاع شده است، با توجه به اینکه پرونده در چه مرحله ای باشد فرم مربوط به آن مرحله به کاربر نمایش داده می شود. مثلا کاربر با باز کردن پرونده حمل هوایی که در مرحله استعلام قیمت قرار دارد لازم است قیمت خرید و فروش کرایه حمل را مشخص نموده و پرونده را به مرحله مذاکره با مشتری ارجاع نماید.

پس از توافق با مشتری، پرونده جهت انجام عملیات Book به واحد بازرگانی و فروش شرکت ارجاع می شود.

به عنوان مثال دیگر، می توان به درخواست صدور فاکتور اشاره کرد. در این فرآیند درخواست دهنده، فاکتور مربوطه را ایجاد و فرآیند تایید آن را آغاز می کند. فاکتور مربوطه بین افراد تعریف شده گردش پیدا کرده و مرحله به مرحله تا صدور نهایی، تایید را دریافت می کند.

نرم افزار کسبر این قابلیت را دارد که هر فرآیند را با توجه به ساختار سازمانی شرکت حمل و نقل بین المللی و سیاست های کاری آن انتباق داده و کارها را به گردش در بیاورد. 

اشتراک گذاری پست

فیسبوک توییتر لینکدین گوگل پلاس ایمیل

نوشته‌های مرتبط

مفاهیم پایه در سامانه حمل و نقل بین المللی کسبر شهریور ۱۷, ۱۴۰۳

مفاهیم پایه در سامانه عملیاتی حمل و نقل بین المللی

ادامه مطلب
شهریور ۱۱, ۱۴۰۳

اهمیت استفاده از نرم افزار یکپارچه در صنعت حمل و نقل بین المللی

ادامه مطلب
شهریور ۱۱, ۱۴۰۳

تاثیر استفاده از موتور فرآیندی در کسب و کارها

ادامه مطلب
مدیریت مخاطبین در نرم افزار حمل و نقل مهر ۸, ۱۴۰۱

3) مدیریت مخاطبین و تماس ها

ادامه مطلب
شهریور ۲۴, ۱۴۰۱

آموزش بخش To Do سامانه مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر

ادامه مطلب
شهریور ۱۶, ۱۴۰۱

1) معرفی محیط نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر

ادامه مطلب
  • 1) معرفی محیط نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر
  • 2) کارتابل کاربران سامانه حمل و نقل بین المللی کسبر
  • 3) مدیریت مخاطبین و تماس ها

اطلاعات تماس

  • دفتر غرب: تهران، بلوار آیت الله کاشانی، جنب پارک یاران، پلاک ۲۲۰، برج توپاز، طبقه ۹، واحد ۹۰۸
  • دفتر شرق: تهران، سبلان شمالی، محسن آزادی، کوچه خالقی، پلاک ۴، واحد ۴
  • تلفن: 02188398046
  • ایمیل: info@ofoghroydad.ir

دسته بندی ها

  • سوالات متداول
  • شرایط و قوانین
  • درخواست دمو
  • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر
  • مشاهده دمو سامانه مدیریت حمل و نقل بین المللی
  • مشاهده دمو سامانه حسابداری
  • مشاهده دمو سامانه پرتال مشتریان
  • مشاهده دمو سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان
کلیه حقوق برای شرکت افق رویداد فناوری اطلاعات محفوظ می‌باشد. © 2024