شرکت افق رویداد فناوری اطلاعات
  • خانه
  • محصولات
    • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر
      • مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر
      • حسابداری حمل و نقل بین المللی کسبر
      • پرتال مشتریان حمل و نقل بین المللی
      • مدیریت ارتباط با مشتریان حمل و نقل بین المللی کسبر
  • درخواست دمو
  • سفارش خرید
  • پایگاه دانش
  • اخبار
  • درخواست همکاری
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • خانه
  • محصولات
    • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر
      • مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر
      • حسابداری حمل و نقل بین المللی کسبر
      • پرتال مشتریان حمل و نقل بین المللی
      • مدیریت ارتباط با مشتریان حمل و نقل بین المللی کسبر
  • درخواست دمو
  • سفارش خرید
  • پایگاه دانش
  • اخبار
  • درخواست همکاری
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • سوالات متداول
  • شرایط و قوانین
  • درخواست دمو
  • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر

تاثیر استفاده از موتور فرآیندی در کسب و کارها

Shhriyar77۱۴۰۳-۰۶-۱۴T۱۷:۳۵:۳۸+۰۳:۳۰
Shhriyar77 سامانه مدیریت حمل و نقل بین المللی, پایگاه دانش

سامانه های فرآیند محور به شرکت ها کمک می کنند تا فرآیندهای کسب و کار خود را بهبود بخشند و از طریق اتوماسیون، بهینه سازی و کاهش هزینه های تولید، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، افزایش اثربخشی و کارایی کارکنان و تبلیغات مناسب با هدف فروش بیشتر، نتایج مثبتی را در فرایندهای سازمان خود مشاهده کنند.

مدیریت فرایند کسب و کار (BPM) یک روش است که از ابزارها و روش‌های مختلف برای طراحی، مدل‌سازی، اجرا و بهبود فرایندهای کسب و کار و نظارت بر آن‌ها استفاده می‌کند. فرایندهای کسب‌وکار رفتار افراد، سیستم‌ها، اطلاعات و موارد دیگر را به شکلی هماهنگ می‌کند که خروجی‌های کسب و کار در جهت استراتژی شرکت باشند.

براساس تحقیقات موسسه BPMInstitute.org، پیاده‌¬سازی یک برنامه¬ موفق BPM به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در موارد زیر به موفقیت دست پیدا کنند:

  • تسریع زمان ورود به بازار
  • بهبود هزینه، بهره وری و کیفیت
  • بهبود سطح خدمات و رضایت مشتری
  • ساده سازی فرآیندهای کسب و کاری
  • مدیریت ریسک و تبعیت قانونی
  • معرفی سریع تر طرح های ساختاری در فرآیندهای جدید
  • کاهش هزینه ها و افزایش درآمد

سامانه کسبر با بهره گیری از موتور فرآیندی اختصاصی خود، گردش کارهای لازم برای یک شرکت حمل و نقل بین المللی از قبلی، گردش کار پرونده، گردش کار تایید بارنامه، گردش کار تایید فاکتور، گردش کار درخواست پرداخت هزینه و… افزایش سرعت و بهره وری، افزایش دقت، کنترل، نظارت مستمر و… را برای شما به ارمغان می آورد.

ماژول های چارت سازمانی، مدیریت کاربران، مدیریت دسترسی ها در کنار هسته فرآیندی این سامانه، امکان تعریف گردش کارهای جدید را فراهم نموده است.

اشتراک گذاری پست

فیسبوک توییتر لینکدین گوگل پلاس ایمیل

نوشته‌های مرتبط

مفاهیم پایه در سامانه حمل و نقل بین المللی کسبر ۱۴۰۳-۰۶-۱۷

مفاهیم پایه در سامانه عملیاتی حمل و نقل بین المللی

ادامه مطلب
۱۴۰۳-۰۶-۱۱

اهمیت استفاده از نرم افزار یکپارچه در صنعت حمل و نقل بین المللی

ادامه مطلب
مدیریت مخاطبین در نرم افزار حمل و نقل ۱۴۰۱-۰۷-۰۸

3) مدیریت مخاطبین و تماس ها

ادامه مطلب
کارتابل کاربران سامانه کسبر ۱۴۰۱-۰۶-۲۴

2) کارتابل کاربران سامانه حمل و نقل بین المللی کسبر

ادامه مطلب
۱۴۰۱-۰۶-۱۶

1) معرفی محیط نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی کسبر

ادامه مطلب

اطلاعات تماس

  • دفتر غرب: تهران، بلوار آیت الله کاشانی، جنب پارک یاران، پلاک ۲۲۰، برج توپاز، طبقه ۹، واحد ۹۰۸
  • دفتر شرق: تهران، سبلان شمالی، محسن آزادی، کوچه خالقی، پلاک ۴، واحد ۴
  • تلفن: 02188398046
  • ایمیل: info@ofoghroydad.ir

دسته بندی ها

  • سوالات متداول
  • شرایط و قوانین
  • درخواست دمو
  • راهکار یکپارچه حمل و نقل بین المللی کسبر
کلیه حقوق برای شرکت افق رویداد فناوری اطلاعات محفوظ می‌باشد. © 2024