3) مدیریت مخاطبین و تماس ها
مدیر سامانه۱۴۰۳-۰۷-۰۹T۰۲:۳۸:۲۲+۰۳:۳۰سامانه مدیریت عملیات حمل و نقل بین المللی کسبر، تمام تلاش خود را برای پوشش نیازمندی های یک شرکت حمل و نقل بین المللی انجام داده است. نرم افزار کسبر مجهز به یک دفتر تلفن قدرتمد می باشد که امکان ثبت و مدیریت تماس ها و ثبت یادآور روی آنها را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.
مدیریت مخاطبین و تماس ها در نرم افزار کسبر
این قابلیت نرم افزار برای همه کاربران و از منوی Contact در دسترس است. یک شرکت حمل و نقل بین المللی، با استفاده از این قابلیت به هیچ ابزار جانبی برای مدیریت تماس ها و پیگیری های خود نخواهد داشت.
با توجه به شرایط کاری و سیاست های داخلی شرکت های حمل و نقل، هر کاربر در این نرم افزار، دارای دفتر تلفن اختصاصی خود می باشد و اطلاعات درج شده در آن برای سایر کاربران قابل مشاهده نخواهد بود.
برای افزودن یک مخاطب جدید در نرم افزار کسبر، روی دکمه ADD کلیک کرده و اطلاعات مربوطه را وارد می کند.
در صفحه افزودن مخاطب جدید سامانه حمل و نقل بین المللی کسبر، در ابتدا سطح دسترسی به این مخاطب مشخص می شود. سطح دسترسی می تواند Private به معنی خصوصی بوده یا به صورت Public به معنی عمومی باشد. مخاطب هایی که به صورت خصوصی در نرم افزار کسبر ثبت می شوند فقط برای ایجاد کننده آنها و مدیر شرکت، قابل مشاهده می باشند. برخی مخاطبین مانند کشتی رانی ها، کریرها یا لاین های هواپیمایی که اطلاعات تماس آنها ماهیت خصوصی ندارند، باید به صورت عمومی تعریف شوند. با عمومی شدن یک مخاطب، سایر اعضا شرکت حمل و نقل نیز می توانند آن را مشاهده نموده و به اطلاعات تماس دسترسی داشته باشند.
آیتم دوم در تعریف مخاطب، گروه مخاطب می باشد. مدیر سامانه می تواند برای شرکت خود، گروه های استاندارد مخاطبین را در بخش اطلاعات پایه ایجاد نموده و پس از آن سایر کاربران از این گروه ها استفاده نمایند.
آیتم های بعدی نام، عنوان، ایمیل و تلفن مخاطب می باشد.
پس از ورود اطلاعات کاربر می تواند دکمه Save برای ذخیره سریع یا Save And Edit برای ذخیره و ویرایش پیشرفته را انتخاب نماید.
نرم افزار مدیریت عملیات حمل و نقل بین المللی کسبر، امکان ثبت و ویرایش موارد زیر را در بخش مخاطبین برای کاربران خود فراهم کرده است:
- سطح دسترسی به مخاطب (خصوصی یا عمومی)
- گروه مخاطب
- نام انگلیسی
- نام فارسی
- عنوان شغلی مخاطب
- ایمیل (برای هر مخاطب می توان به تعداد نا محدود ایمیل تعریف کرد.)
- شماره تلفن (برای هر مخاطب می توان به تعداد نا محدود شماره تلفن تعریف کرد)
- لینک وب سایت و شبکه های اجتماعی (به تعداد نا محدود)
- آدرس (به تعداد نا محدود)
- اطلاعات افزوده (هرگونه اطلاعات دیگری که شرکت لازم بداند. امکان دسته بندی این اطلاعات در بخش تعاریف و اطلاعات پایه، برای مدیر سامانه فراهم است)
- Master: آدرس ایمیل اصلی مخاطب
- CC: آدرس ایمیل ثانویه می باشد و در صورتی که سامانه ایمیلی به این مخاطب ارسال کند، یک کپی از آن را به این ایمیل ارسال می نمایند. توجه داشته باشید که در این حالت، گیرنده اصلی ایمیل از ارسال پیام به نفر دوم مطلع می شود.
- BCC: آدرس ایمیلی که در این حالت تعریف می شود همانند CC خواهد بود با این تفاوت که مخاطب اصلی از دریافت ایمیل توسط شخص ثالث بی خبر خواهد بود.